כנס מקצועי או מדעי מתחיל ב-Zoom-in
אנחנו ב-Zoom-in, מאמינים שהכנס שלכם הוא הרבה מעבר למפגש בין אנשים בעלי תחומי עניין דומים. הכנס הוא כלי שיווקי ותדמיתי למינוף מטרותיכם העסקיות. באמצעות הכנס המקצועי תיהנו מהזדמנות נדירה להשפיע על האופן בו המשתתפים תופסים את הארגון שלכם ועל הדרך בה הם ישתפו את הכנס שחוו, ברשתות החברתיות וברשת הקשרים המקצועית שלהם.
כמו כל כלי שיווקי רב עוצמה, הכנס המקצועי שלכם דורש תכנון מדוקדק שממוקד במטרות שלכם. לכן, Zoom-in מקפידה לנהל מולכם תהליך מובנה שהוכיח את עצמו במאות כנסים מקצועיים ומאפשר לכם לספק למשתתפי הכנס – השגרירים שלכם בעתיד, חוויה יוצאת דופן.
נעים להכיר
רגע לפני שניכנס כולנו ללהט העשייה, צוות ההפקה שלנו ילמד את הארגון שלכם לעומק. יחד, נגדיר את מטרות הכנס, קהלי היעד והתקציב הנתון, נחקור את היסטוריית הכנסים שלכם ושל המתחרים שלכם בארץ ובעולם ונאסוף את כל המידע האפשרי. כך נצא לדרך עם בריף מדויק, המשקף את הצרכים שלכם ואת מטרות הכנס.
קונספט ורעיונאות
התובנות שליקטנו בשלב ההיכרות, ישמשו עבורנו בסיס לסיעור מוחות שבסיומו נציג בפניכם קונספט קריאטיבי שיאפיין את הכנס ויבדל אותו מכנסים אחרים. במסגרת זו נתעמק גם בפן השיווקי של הכנס: נמליץ על עולמות התוכן בהם יעסוק הכנס, על מרצים מובילים בתחומים רלוונטיים מהתעשייה ומהאקדמיה ועל כלים לפרסום הכנס באמצעי המדיה וברשתות החברתיות ולגיוס חסויות. בנוסף, נעלה רעיונות לשילוב אייטמים מפתיעים ותוכנית אומנותית מותאמת אישית.
יוצאים לדרך
בשלב זה, כשברשותנו קונספט מוסכם ומגובש, ניצור גאנט פעילות מפורט לכל המשימות שעומדות בפנינו. נאתר לוקיישן מושלם ונטפל בכל הפרטים הקטנים שמשפיעים על הצלחת הכנס: נמתג את הכנס ונעצב חומרים גרפיים, נקים אתר הרשמה לכנס, ניצור קמפיין להעלאת המודעות לכנס בקרב קהלי היעד, נטפל אישית בהסדרי הטיסות וההסעות לאורחים מחו"ל באמצעות חברת האם שלנו, נעצב את מתחם הכנס והתערוכה, נארגן קייטרינג ושי לאורחים ונטפל בנושאי הסאונד, התאורה, המולטימדיה, הצילום, התפאורה, התיעוד והאבטחה.
ניהול ובקרה
צוות Zoom-in ילווה אתכם לכל אורך הכנס ויוודא שכל התוכניות המופיעות ב-Lineup המפורט הופכות למציאות ושהמשתתפים זוכים לחוויית לקוח מיטבית.