דף הבית
שירותים
כנסים לעובדים

כנסים לעובדים

Zoom-in – הכנס לנכס הכי חשוב שלכם

מתכננים כנס לעובדים? Zoom-in מעמידה לרשותכם ניסיון עשיר בתכנון וביצוע כנסי עובדים, כנסי ,Kick Off נשף סוף שנה, אירוע עובדים מצטיינים ועוד, אצלכם בארגון, במרכז כנסים, במלון או בשטח – בארץ או בכל יעד בינלאומי שתבחרו.

צוות Zoom-in יפיק עבורכם כנס עובדים בתהליך עבודה מובנה שהוכיח את עצמו בכנסים רבים בעבר. באמצעות הכנס תטמיעו בהצלחה מסרים מקצועיים וארגוניים באווירה נינוחה וקלילה ותיהנו מהשפעותיו החיוביות לאורך כל השנה: עלייה ניכרת במעורבות העובדים ובמוטיבציה שלהם, שיפור בתדמית הארגון וביכולת שלכם לגייס כוח אדם איכותי.

נעים להכיר

סוד הצלחה של כנס עובדים מתחיל בהקשבה לצרכים שלכם כמנהלים והבנת מטרות הכנס. לכן, אנו נלמד את אופי הארגון שלכם, את תחום פעילותו, את הנפשות הפועלות ואת עולמות התוכן בהם יעסוק כנס העובדים. כמו כן, נסקור את היסטוריית הכנסים שלכם ושל חברות בענף בו אתם פועלים ונגבש בריף מדויק שיהפוך לתוכנית פעולה.

קונספט ורעיונאות

סיעור מוחות משותף בהובלת צוות אנשי ההפקה המיומנים שלנו ובהשתתפותכם, יניב עד מהרה קונספט מגובש ותוכנית עבודה מפורטת לאירוע - בהתאם לתקציב הנתון ולאופי המשתתפים. בנוסף, נציע רעיונות מקוריים לשילוב תוכנית אומנותית, משימות אתגריות, אורחים מפורסמים או כנס שמשולב בצרור חוויות מפתיעות בארץ, או מעבר לים.

יוצאים לדרך

תוכנית עבודה מפורטת תוביל אותנו עד ליום הכנס: נאתר לוקיישן מתאים במתחם החברה, במרכז כנסים ואירועים, במלון או בשטח, נמתג את הכנס, ננהל את הצד הלוגיסטי לפרטי פרטים ונגייס ספקים נבחרים בתחום הצילום, התאורה, הסאונד, התפאורה, המולטימדיה, ההסעדה, ההסעות, הטיסות והאירוח.

ניהול ובקרה

צוות Zoom-in ילווה אתכם לכל אורך כנס העובדים ויוודא שכל התוכניות המופיעות ב-Lineup המפורט הופכות למציאות ושהעובדים שלכם זוכים לחוויה עם ערך מוסף אמיתי.

למידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ שממוקדת בחוויה שלכם, צור קשר!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם