אירוע פנים ארגוני עם Zoom-in – כלי ניהולי רב עוצמה
אירועים פנים ארגוניים לעובדים וללקוחות הם חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלכם:
אירועי רווחה לעובדים ובני זוגם, ימי גיבוש חווייתיים, השקות מוצרים, הנפקות, הכרזות חגיגיות על מיזוגים ורכישות – כל אלה משמשים הזדמנות מצוינת למקסום ערכי ההצלחה של הארגון, להעלאת ערכו בעיני המשקיעים והלקוחות ולחשיפה תקשורתית מיטבית במדיה וברשתות החברתיות.
Zoom-in, אשר צברה ניסיון רב שנים בתכנון, גיבוש וביצוע אירועי חברה בעולם העסקים בכלל ובענפי ההייטק, הביוטק, הפארמה, הרפואה, עריכת דין ואיגודים מקצועיים בפרט, תלווה אתכם בתהליך עבודה מובנה משלב הרעיון ועד סיומו המוצלח של האירוע.
נעים להכיר
תכנון אירוע חברה ב- Zoom-in מתחיל מהסוף. לכן הנושא הראשון שנברר איתכם הוא: "מה הן המטרות שלכם?" עכשיו, כשהמטרות ברורות, ניקח צעד אחורה ונלמד את הארגון שלכם, את אופי העובדים ואת הנושאים והמסרים שברצונכם לתקשר באירוע החברה. כמו כן, נגדיר יחד את תקציב האירוע ונגבש מתווה כללי להפקה כולה.
קונספט ורעיונאות
צוות ההפקה של Zoom-in יפתח עבורכם קונספט ייחודי לאירוע החברה, אשר ישתלב בשלמות בתרבות הארגונית שלכם, באופי המשתתפים, במטרות הניהוליות שסימנתם ובתקציב העומד לרשותכם. קונספט זה יתורגם לתוכנית עבודה שתפרט את מיקום האירוע, עיצובו, עולמות התוכן בו הוא יעסוק, התפריט הקולינרי, התוכנית האומנותית והאייטמים שיפתיעו את המשתתפים.
יוצאים לדרך
בשלב זה, תוכנית העבודה הופכת למשימות ופריטים הנמצאים באחריות אנשי ההפקה המיומנים של Zoom-in: איתור לוקיישן לאירוע, מיתוג ועיצוב האירוע, חתימת חוזים עם ספקים נבחרים בתחום התאורה, הסאונד, הצילום, ההסעדה, העיצוב ועוד, תיאום הופעת אמנים ומרצים אורחים, תשורות שיווקיות ועוד.
ניהול ובקרה
צוות Zoom-in ילווה אתכם לכל אורך אירוע החברה ויוודא שכל התוכניות המופיעות ב-Lineup המפורט הופכות למציאות ושהעובדים שלכם זוכים לחוויה עם ערך מוסף אמיתי.